Translate

poniedziałek, 2 marca 2015

ważna informacja !

Hej, to nie jest jeszcze rozdział ale ważna informacja, szczególnie dla tych co twierdzą, że dodaje rozdział "co miesiąc" chociaż na innych blogach rozdziały są dodawane co 2 miesiące !
To tak naprawdę bardzo was za to przepraszam ale niespodziewanie przyjechała do mnie rodzina w piątek i spali u mnie sami chyba rozumiecie, że nie wypada siedzieć na komórce, a chyba większość wie ile czasu zajmuję napisanie "dobrego" rozdział to nie są jakieś marne 2 godzinki tylko co najmniej 4 i może nawet więcej.
Druga sprawa jestem w 3 klasie gimnazjum są Testy i wgl. Sorry bardzo ale dla mnie szkoła jest ważniejsza niż ten blog np. W tym tygodniu zaliczam 3 PRACE klasowe + 2 kartkówki i jeszcze do tego dochodzi Geografia z której też mam wielkie braki. Przez 2 tygodnie byłam chora i teraz muszę to nadrabiać i oczywiście nie muszę chyba wam przypominać o tym, że Karo odeszła i sama pisze opowiadanie SAMA. I jeszcze jedno dla waszej informacji drogi anonimie ! I osób które jeszcze mają do mnie jakieś zażalenia Mam też życie prywatne :) śpiewam w zespole a teraz ciągle mam próby. Pisanie bloga nie jest łatwą rzeczą ale jeżeli będzie mnie tak ganiać, popędzać i siedzieć mi na głowie to zawieszam bloga. Nie jestem Robotem ! :) zrozumcie mnie proszę...

Stylesowa :*

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie tłumacze się? Tylko wyjaśniam wam wszystkim dlaczego nie dodałam rozdziału xddddd
      A i jeszcze jedno NIE PASI? NARA
      Ja nikogo nie będę zmuszała, żebyście czytali xd
      Polska wolny kraj
      Ps: pozdro dla moich wiernych czytelniczek :* kocham was ! ♥

      Usuń
    2. Zamknij ryj Klaudia !

      Usuń
  2. To czekam cierpliwie na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo nie wiedziałam że śpiewasz... jak można prosić to poproszę pod następnym rozdziałem o filmik na którym śpiewasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cie... :) Kiedyś też pisałam, i ludzie byli naprawdę... natarczywi? XD Nie wydążałam z niczym, ale mam nadzieje, że Tobie sie uda ;3
    Czekamy nn ;)
    K.K

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj sie tymi anonimami ... bede czekala na nexta ile bd trzeba :* i plz nie zawueszaj bloga tylko przez to ze jakims dzieciom zal dupe sciska i sb masci na bol dupy nie umieja kupic xd kurde ej "MIESIĄC (TRZ)CZEBA CZEKAC NA NEXTA OŁMAJGASZ!!" ( To byl zaledwie tydzien ale ok ) a wiec pamietaj ze masz wierne cztelniczki ktore rozumieja co znaczy miec zycie prywatne... i plz nie zawiwszaj bloga :( ok cos chyba troszkę sie rozpoisalam a wic kończę kocham papa :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie czytaj takich komentrzy Misiuu <3 wierni fani rok mogą czekać !!! ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem Cię, kochanie ;* Napiszesz kiedy będziesz wstanie :) Tak samo jak reszta, czekam na nexta ;3 Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje wam WSZYSTKIM to dla bardzo ważne :*

      Usuń
  8. Fakt faktem masz rację czytam niektóre blogi to wstawiają tam rozdział raz na 2/3miesiące więc jakby nie patrzeć często dodajesz rozdziały i świetnie ci to idzie osoby które uważają że źle robisz itd... chyba nie mają życia towarzyskiego przecież nie rzucisz wszystkiego aby pisać rozdział bez przesady jak chcą kolejny to poczekają

    OdpowiedzUsuń
  9. MHM...TAAA PEWNIE karzde wytłumaczenie jest dobre...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Hahahaha bk z cb anonimku... mama ci konta nie pozwala założyć w google czy co? Każde* jak co a nie kaRZde... zjedz kurde mentosa nie badz jak twoj stary xd pojmij to dziecko ze inni maja ciekawe zycie i maja co robic a nie tak jak ty ... wez przestan to czytac i wgl. Nic tu nie pisz bo przez cb swietna pisarka cudowny blog zawiesi... papa zegnam pozdro
      Olczqaa :** hah^^

      Usuń
    3. Kup sb słownik Anonimku....

      Usuń
    4. Wow popisales się odwaga drogi Anonimku idź pochwał się koleżance ze hejtujesz z anonima

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog jest świetny i wiem jak jest w 3 klasie bo sama jestem ale lepiej by było jakbyś napisała rozdział a nie tego posta ... :/ /wika

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie byłam cały tydzień w szkole bo byłam chora,też jestem w 3 klasie gimnazjum, testy dużo nauki i wgl brak czasu na cokolwiek, nie dawno zakończyłam już mojego bloga, dodawałam co 3-4 dni i tak jedna osoba ciągle miała pretensje, wiem co czujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  14. To kiedy dodasz????? ��

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieeeeeeeee nie zawieszaj bo ja kocham te opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wy nawet nie macie wyczucia takiego dobrego zachowania "kiedy next" " kiedy dodasz" "winny się tłumaczy" by najmniej teraz wiem po części dlaczego blogerka chce zawiesić

    OdpowiedzUsuń