Translate

niedziela, 18 października 2015

Ważna Informacja

Witam Wszystkich Serdecznie :*
Jak się za pewne domyslacie to nie jest jeszcze rozdział, ale mam dla was bardzo dobre wieści rozdział będzie już jutro, i to jest pewne :*
Oprócz tego chciałabym wyjaśnić kilka zmian, mianowicie, zaprosilam do wspoppracy dwie inne pisarki, niestety lub stety jedna z nich zrezygnowała  :/ ale na jej miejsce szybko znalazłam naprawdę świetna dziewczynę :*  zresztą sami jutro ocenicie i macie moje słowo że kobita jest genialna, ale nie będę już zapeszac :P
Druga sprawa przepraszam, że tak wyszło z tym blogiem i na wstępie dziękuje za cierpliwosc( wiele ona dla mnie znaczyla) no nie będę owijac w bawelne, zawaliłam i jest mi z tego powodu przykro.
Moge tylki obiecać że to sie zmieni :*


Natka :*

4 komentarze:

  1. Przepraszam za błędy i literowki - kochana klawiatura :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzis zaczęłam czytać i juz kończę XD
    Mam nadzieje, że nie przestałaś pisać i ta przerwa w rozdziałach już niedługo zostanie przerwana. Nie moge doczekać się kolejnego rodziału :) pisz Kochana!

    OdpowiedzUsuń