Translate

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Witajcie kochani, pewnie niektórzy się domysleliscie, ze ten sam FF jest na wattpadzie.

" Abducted napisane przez MariaNataliaStyles na Wattpad http://w.tt/1TMfN2H "

Teraz to tam będę pisać dalej opowiadanie, z wiele powodów miedzy innymi:
Lepiej mi się tam pisze
Mam więcej czytelników
I chciałabym jeszcze dodać ze naprawdę super się tam czytam i polecam każdemu zainstalowac wattpada bo jest super 👌
Kolejna sprawa, może ktoś juz zauważył ze 3 ostatnie rozdziały usunelam, ponieważ trochę były nie po mojej myśli i bardzo was za to przepraszam ze tyle zamieszania teraz wprowadziłam ale to było konieczne, sami zobaczycie w rozdzialach, juz mam napisane 2 rozdziały teraz tylko muszę opublikować na WATTPADZIE.
Wszystkim życzę miłego czytania i jeszcze raz przepraszam.
I teraz powracm do summiennego prowadzenia bloga.
Ciał miski

2 komentarze:

  1. Jeszcze raz podaje stronę https://www.wattpad.com/story/58196648

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo.. Postanowiłam pisać opowiadanie na watt bo o wiele lepiej sie pisze😉 Juz lecę obczaić twoje opowiadanie na które tak długo czekałam 💘

    OdpowiedzUsuń