Translate

środa, 17 czerwca 2015

Rozdział 23

Rose Pov
Podniosłam swoje zaspane powieki, nie mogłam pozbierać myśli, nie wiedziałam co się dzieję byłam w jakimś amoku. Bałam się najgorszego, czy to już po wszystkim ? Czy to już koniec ? Czy właśnie straciłam własne dziecko ?
Zdziwił mnie fakt, że nie czułam nic.
Nagle przed oczami pojawił się Frank, co przyznam że mnie trochę zdziwiło.
-Wszystko w porządku ? - Zapytał
-Dlaczego spałam ?
- Daliśmy ci leki na senne
Przełknęłam narastającą gule w gardle.
- czy już jest po wszystkim ? Czy już jest koniec ? - zaczęłam panikować, nie chciałam dopuścić do siebie myśli, że ktoś zabił moje dziecko.
- Rose, spokojnie
- Dlaczego ? - Załkałam
- Rose nie płacz, nie masz powodu do płaczu - pogłaskał mnie po głowie.
-Jak to ?
- Harry nie zrobił tego, nie potrafił.
                                
Harry Pov
Siedziałem sam w ogrodzie i rozmyślałem. Nadal nie mogłem dopuścić do siebie myśli, że będę ojcem. Nie wiedziałem co teraz zrobić z Rose. Wszystko się skończyło, a zarazem wszystko się zaczęło.
Nie wyobrażałem sobie siebie jako rodzica, ale jednak mimo wszystko dałem temu dziecku szanse.
                             ~*~
Wszedłem do pomieszczenie w którym znajdowała się Rose.
Siedziała skulona, płakała. Podszedłem bliżej żeby stanąć na przeciwko jej, wiedziała że tam stoję, ale mimo wszystko nie podniosła głowy i nie spojrzała na mnie.
- Dziękuje - wyszeptała cicho.
- Teraz spadł na nas wielki obowiązek, przede wszystkim na Ciebie, czy ty naprawdę jesteś świadoma tego co Cię czeka ? Rose, już mówię na wstępie nie zmienię mojego zachowania w stosunku do Ciebie, a tym bardziej nie będę kochającym tatusiem. Te dziecko nie ujży światła dziennego, tak samo jak ty, zapomnij i na pewno jego dzieciństwo nie będzie kolorowe, sama to coś wychowasz- uświadomiłem ją i po chwili wyszedłem z tego pomieszczenia, zatrzask ując drzwi. 
Byłem pewien tego co powiedziałem, zrobiłem jej wielką przysługę nie zabijając tego dziecka.
Nie potrafiłem sobie wyobrazić Rose, która jest jeszcze nastolatką i ma dziecko, mój rozm tego nie pojmował. Najgorsza jest świadomość, że to jest moje dziecko.
Mam już dość, postanowiłem się trochę rozerwał pojadę z Louisem do jakiegoś klubu się zabawić i porządnie nachlać.

Hej o to rozdział 23 mam nadzieje, że wam się podoba. Tak jak wspominałam w poprzednim poście moje rozdziały nie będą teraz jakoś specjalnie "długie" ze względu na............telefon..........


51 komentarzy:

  1. A już się bałam tego,że Harry mógłby jednak pozbyć się tego dziecka. Uff...teraz czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy rozdziały będą takie jak dawniej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma limitu komentarzy na nexta???

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY <3 FAJNIE BY BYŁO GDYBY PO URODZENIU SIĘ DZIECKA HARRY SIĘ ZMIENIŁ NA LEPSZE ZACZĄŁ KOCHAĆ ROSE I TO DZIECKO

    OdpowiedzUsuń
  5. To opowiadanie jest coraz gorsze,sorry ale taka prawda, takie wyciągnę już,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt Cie tu nie trzyma, bay bay ,

      Usuń
    2. Jezu czemu te wszystkie negatywne komentarze sa pisane z anonima ?! Co ludzie niby takie kozaki ale kurde z anonima zeby nie bylo wiadomo kto to ... Boszz a tak wgl. To opowiadanie jest swietne i niewiem co wy w tym zlego widzicie...jeden rozdzial krotszy drugi dluzszy no ale nie da sie zrobic zeby bylo co do slowa i literki policzone :/ pozdrawiam wiernych czytelnikow i nasza autorke 💕💕💕

      Usuń
    3. Dziękuje, dla takich osób warto dalej pisac

      Usuń
  6. Szkoda, że takie krótkie :) Zbytnio się tu nic nie działo, ale rozumiem Cię myszko ;* Nie przejmuj się, rozdział wyszedł naprawdę super ;3
    Czekam na nexta i buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Uffff..... 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😙😙😙😘😘💕💕💕💕❤❤❤loffciam 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wgl. To : megastycznieswietny omg omg :) 😙😙😙

      Usuń
  8. Specjalnie "długie" ten rozdział jest wręcz mikroskopilny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda że taki krótki ale boski rozdział jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że nic nie zrobił. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech zgadnę następny będzie za jakoś 3 tygodnie xd ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Niech zgadnę mama Ci zabroniła załoźyż konta na google ??

      Usuń
  13. Superrrrrrrr!!!! Nie mogę doczekać się kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńko czekam na next <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG ... zajebiste .... KOCHAM tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. A już myślałam , że Harry nie ma serca ! Super rozdział , czekam na następny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko, świetny rozdział, czekam na 24 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham *.* czekam na nexta ;* i sie ciesze ze harry jednak nie zabil tego dziecka ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba niebędzie dalszych części! ��

    OdpowiedzUsuń
  20. rozumiałam że nie mogłaś pisać wcześniej bo był rok szkolny i w ogóle ale są wakacje i już dawno powinien być 24 rozdział bo piszesz świetnie i czytam cię od twojego pierwszego rozdziału i naprawdę szacun

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba już nigdy niebędzie kolejnej części!! A szkoda bo to jest fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  22. Za ile rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać dziś lub jutro zależy od tego kiedy się wyrobie

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje❤️

      Usuń
    3. Punktualność zawsze na propsie. Szkoda, że u Ciebie jej nie ma...

      Usuń
  24. I co ????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz mi pomóc pisać ? myślisz że to takie proste ?

      Usuń
    2. Nie martw sie prawdziwi czytelnicy poczekaja tyle ile bd trzeba :) weny :***

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej :D super blog <3 nie mogę doczekać się kolejnej części !! Kocham, kocham, kocham tak bardzo <3<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy kolejny rozdział się pojawi -_-

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudo czekam na next mam nadzieję że szybko dodasz ��������

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy to taki problem napisać rozdział -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to taki problem poczekać ? Jezu zrozum ona tez ma zycie! Sa wakacje i moze z rodzina gdzies wyjechala albo spedza czas z przyjaciolmi !? Nie no niech codziennie dodaje rozdzialy zawierajace pierdylion zdan ...no bo przeciez to takie normalne spedzac cale zycie nad wstawianiem rozdzialow na bloga z malymi przerwami na siusiu...OGAR ANONIMKU...

      Usuń
  30. Świetne FF uwielbiam je <3 i powiem, że na takie rozdziały jak ten moge czekać nawet rok :* uwielbiam cię i życzę weny ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow to FF jest cudowne nie mogę się doczekać next życzę dużo weny <33333

    OdpowiedzUsuń