Translate

niedziela, 29 marca 2015

Rozdział 19

Rose Pov
Ze snu wyrwał mnie czyjś oddech na mojej twarzy. Otworzył lekko zaspane powieki. Myślałam, że w jednej chwili serce mi wyskoczy. Harry dosłownie wisiał nade mną.
- Co ty tu robisz ? - zapytałam wystraszona.
- Mieszkam tu- od powiedział Harry - Wstawaj Rose, Frank musi zrobić badanie kontrolne - rzucił w moją stronę sukienkę w kwiaty. - weź prysznic i ubierz się - powiedział i wyszedł z "mojej" sypialni do łazienki.
- Nalałem ci wody do wanny, jak się ogarniesz to zejdź na dół, masz tam śniadanie. Ja muszę już jechać, nie będzie mnie prawie cały dzień. Zostajesz w domu z Niallem i Zaynem - powiedział bardzo szybko.
- Coo ? - zapytałam zszokowana.
- To co słyszałaś, zostaniesz z Niallem i Zaynem, Albo wiesz jednak nie, zostaniesz tylko z Zayn'em.
- Harry, błagam Cię nie rób mi tego - od powiedziałam ze łzami w oczach.
Wiedziałam do czego ten człowiek jest zdolny, strasznie się go bałam. Nie wiadomo co by mu przyszło do głowy.
- Już postanowiłem, zostaniesz z nim i nawet mnie nie denerwuj - podniósł lekko głos - ruszaj się, Frank czeka na dole.
Wykonałam pospiesznie  polecenie  Harrego, umyłam się, przebrałam w sukienkę i zeszłam na dół, tak jak Harry powiedział czekał na mnie Frank.
- Cześć, Rose - uśmiech pojawił się na jego twarzy.
- Hej - od powiedziałam smutno.
- Zjedz śniadanie i za chwilę pójdziemy do gabinetu - uśmiechnął się.
Weszłam do jadalni na stole były rozłożone różne rzeczy.
Podeszłam do ogromnego stołu i usiadłam.
Frank cały czas stał i czekał, aż skończę.
Zaczęłam jeść zupę mleczną, w zasadzie zjadłam tylko cztery łyżki zupy. Nie miałam ochoty na jedzenie, nie byłam głodna.
Wstałam, zasunęłam krzesło i ruszyłam w stronę chłopaka.
- żartujesz Sobie ? - zapytał zdziwiony.
- Nie - od powiedziałam i wyminęłam go, po czym ruszyłam w stronę gabinetu.
Nie czekał długo, zaraz był blisko mnie i otworzył kluczem drzwi od gabinetu.
- Wejdź - powiedział Frank.
Wskazał ręką na łóżko, żebym usiadła.
Tak więc zrobiłam.
Przypatrywałam się jak wykonuje różne badania.
Wymęczył mnie różnymi badaniami ponad godzinę.
- Rose, jak się czujesz ?
- W porządku - od powiedziałam mu i spuściłam głowę. Nie było w porządku z dnia na dzień robiło się co raz gorzej, byłam co raz słabsza fizycznie i psychicznie.
- Twoje wyniki badań pokazują co innego - powiedział mężczyzna.
Nic nie od powiedziałam, tylko dałam mu do zrozumienia, że już nic mnie nie poruszy.
Wziął krzesło i usiadł na przeciwko mnie i znów zaczął mówić.
- Rose, nie zdajesz sobie sprawy z powagi sytuacji. Myślałem, że anemia ci minęła, ale powróciła z większą siłą, jeśli nie zaczniesz jeść to skończy się to dla Ciebie źle - powiedział ostrzegawczym tonem.
- Mogę już iść ? - zapytałam Franka.
- Nie, Zayn po Ciebie przyjdzie.
- Alle jak to ? A ty gdzie idziesz ? Nie wychodź jeszcze, proszę... - zapłakałam.
Nic nie od powiedział, ubrał się i wyszedł. Zostałam sama jak zwykle sama...
Nie czekałam długo za chwile w drzwiach pojawił się nie kto inny jak Zayn.
- Witaj księżniczko, zbieraj swój obleśny tyłek i chodź - wysyczał do mnie Zayn.
Nie no jak na początek to nawet łagodnie pomyślałam.
Szłam za nim korytarzem, modląc się żeby przeżyła jeszcze do jutra.
Otworzył jakieś drzwi i kiwnął głową, żebym weszła do pomieszczenia.
Kiedy wchodziła, zostałam mocno szarpnięta za rękę i momentalnie odwrócona w stronę oprawcy.
Gdyby nie jego mocny uścisk na pewno straciłam bym równowagę.
Przyciągnął mnie do Siebie i mocno złapał w pasie.
- Tęskniłaś za mną kochanie - powiedział i wpił się w moją szyję, jadąc wyżej aż spotkał się z moimi ustami, zaczął łapczywie całować moje usta. Mimo jego silnego ucisku próbowałam się wyrywać i uniknąć jego pocałunków.
- Zostaw mnie ! Błagam... - prosiłam, lecz mężczyzna nie dawał za wygraną jego ręka zjechała na mój pośladek i ścisnął go mocno, na co głośno pisnęłam. Tak bardzo nie chciałam, żeby to się wydarzyło. Błagałam w myślach Boga, żeby do tego nie doszło.
Pierwszy raz w życiu potrzebowałam Harrego, pierwszy raz w życiu tak bardzo chce żeby tu był.
Potrzebowałam go.
Tu
Teraz.

Siemka moje drogie :*
Mam wrażenie, że jest was co raz mniej :/
Kochane moje Sis :'( jak się trzymacie ??? Ja się trochę pozbierałam już.. ale nadal nie mogę uwierzyć :'(
Co do rozdziału nie jest jakiś specjalny, starałam się no ale ocene pozosawie już wam :*
Postanowiłam, że do każdego rozdziału będę dawać tytuł :D

45 komentarzy:

  1. Nooo fajne :* szkoda że krótki ale cuż lepsze to niż nic :( Źle ze mn ale roździał niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się tym co się wydarzyło, ja wciąż mam nadzieję, że to co się stało sie w końcu zmieni i będzie tak jak dawnej, ale no nic.... rozdział boski jak zawsze i tylko trzeba czekac na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko pisz przeczytałam wszystko dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Czekam na nexta ! Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No superrrr .....czekam na next...tez mi smutno i jakoś nie chce mi przejść....pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Boszzzz kolejny zajebisty rozdział ZAJEBIŚCIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będziesz pisała trochę dłuższw rozdziały będzie już całkiem super. Rozdział zajebioza :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super z resztą jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział jest cudowny a co do odejścia Zayna to nie mogę się pozbierać

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział jest cudowny a co do odejścia Zayna to nie mogę się pozbierać

    OdpowiedzUsuń
  11. krótki, ale super! :3
    Ja nie moge sie pozbierać, ciagle o tym myśle...
    K.K

    OdpowiedzUsuń
  12. Kc .. cudownie. .. ja też jestem smutna i chce aby Zayn wrócił

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuuper rozdział!! Krótki troszkę . Jestem jeszcze trochę smutna ale coraz lepiej :) czekam na next ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozdział jak zwykle !!!! jestem mega smutna i chce żeby zayn wrócił <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, pisz dalej:) W wolnej chwili poczytaj moje imaginy: http://one-direction-4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze idealny *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejkuu ♥ Przeczytałam wszystkie rozdziały w godzinę i muszę przyznać, że to opowiadanie jest CUDOWNE!
    Czekam na next x ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Rodział fajny. Ale ja dalej sie nie moge pogodzić... i teraz jeszcze ta piosenka z Nauyghty Boyem -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy next ?? :*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest 20 komentarzy... 22 obserwatorów.... 296 wejść dzisiaj.... Myślicie że my się chce pisać kolejny rozdział ? nooo nie bardzo...DOBRZE WIECIE ŻE TO WSZYSTKO ZALEŻY OD WAS

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. mega *.*
    zaprasza na mojego bloga o podobnej tematyce https://opo-porwana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo faktycznie bardzo podobna..
      BARDZO...

      Usuń
    2. Okey. Pierwszy, drugi oraz trzeci rozdział podoby, ALE reszta jest wgl inna (napisałam 7 rozdziałów). Możesz uważać, że ściągam itp., ale to nie prwda. czytaj a sama się przekonasz ;)

      Usuń
  22. No tak po co pisać jak mało czytelniczek co nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... właśnie widze jak moja CIĘŻKA praca idzie do dupy...

      Usuń
    2. Nie martw się kochanie my jesteśmy z tobą :*

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Moze dziś moze jutro... moze za tydzien nwm

      Usuń
  24. Next będzie jak będzie dużo kom. Xddd
    Na innych blogach jest mniej komentarzy ale rozdziały są regularnie dodawane xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm że się tak niegrzecznie wtrącę..., nie żeby coś ale przez to że po dłuższym czasie dodajesz rozdziały tracisz czytelników, dlatego coraz mniej kom. I brak motywacji, sorki musiałam to napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty jesteś taka odważna, hejtujesz z anonima... gratulacje dla tego anonima ODWAGA... nie ma co xd

      Usuń
  26. Hej kochanie .
    Piszesz tak jak przypuszałam .Jesteś świetna . Pisz dalej . Nie trać motywacji , bo wiem jak lubisz pisać te rozdziały . Kocham cię i nie poddawaj się.
    Pozdrawiam i całuje Karo . ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kara !!! Nawet nie wiesz jak za tobą tęsknie :D bardzo Ci dziękuje za te miłe słowa bardzo dużo dla mnie znaczą... :*

      Usuń
  27. HEJ CZYTAM CIĘ OD SAMEGO POCZĄTKU OD 1 ROZDZIAŁU I CHCIAŁAM SIĘ ZAPYTAĆ KIEDY BĘDZIE 20 PISZESZ CUDOWNIE I NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ PROSZĘ ODPISZ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jeszcze dziś dodać rozdział, ale nwm czy się wyrobię

      Usuń
  28. dajjjjj następnyyyy ♥ Proszę ♥ Kocham to ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    Przeczytalam wszystkie rozdziały w jeden dzień xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Brak słów....cudo :* przepraszam ze dopiero teraz ale zakładka mi się usuneła :/ kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
  30. jacie kocham ten rozdział :)
    zapraszam na mojego bloga. Dopeiro zaczynam , więc wiecie... :* http://thehannahistory.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń