Translate

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Prolog

Cześć .
Jestem Rose . Mieszkam w Londynie , gdzie wraz  z młodszą siostrą i mamą przeprowadziłyśmy się po rozwodzie rodziców .
Dzisiaj jest pierwszy dzień w szkole . Już wczoraj uszykowałam sobie ciuchy , by oszczędzić sobie tego z rana .
- Rose ! - usłyszałam piskliwy krzyk małej Lucy .- Mama zrobiła śniadanie .
Zbiegłam szybko na dół i zaczęłam jeść przygotowane kanapki .
- Gdzie mama ? -zapytałam przełykając kęs .
- Pojechała na rozmowę o pracę .- powiedziała uśmiechając się - i powiedziała ,że masz mnie zawieźć do szkoły .
-To szykuj się , bierz kask i idziemy .- powiedziałam biegnąc do pokoju po plecak .

Gdy Lucy się szykowała poszłam do garażu wyprowadzić skuter . Dopiero wtedy zobaczyłam ,że jak na Londyn było bardzo słonecznie .
- Pośpiesz się Lucy !- krzyczałam czekając aż wyjdzie z domu .
Nagle zza zakrętu wyjechał czarny wan i zaparkował przy domu nr 39 . (My mieszkaliśmy pod 20 )
Z auta wyszło 5 chłopaków . Mieli może po 19-20 lat . Czterech z nich weszło do domu , a jeden , najmłodszy z nich , został przed wejściem i nerwowo się rozglądał .
- Już - oznajmiła młoda stając obok mnie .
Chłopak , blondyn , który stał na ulicy spojrzał na zegarek na lewej ręce , co umożliwiło mi ujrzenie , że za paskiem ma pistolet .
- Lu . wracaj do domu - powiedziałam szybko , ale niezbyt głośno by mnie nie usłyszał .
- Ale
-Biegiem ! - przerwałam jej i wbiegłam do domu zakluczając wszystkie drzwi .
Złapałam za telefon i zadzwoniłam na policje .
Blondyn chyba zrozumiał dlaczego uciekłam , bo pobiegł do domu , a po chwili wszyscy wrócili do auta i szybko odjechali . Po chwili pod domem o numerze 39 pojawiła się policja i 2 karetki .

- Co ze szkołą ? - zapytała młoda .
- Nie mów nic mamie .. Do szkoły pójdziemy od jutra . - powiedziała spokojnie , lecz w środku kumulował się strach .



  CZYTASZ=KOMENTUJESZ

17 komentarzy:

  1. łoł masz dar ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej !! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe i czekam na kolejne rozdziały ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny już go kocham/ DariaJanicka. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg to jest świetne opowiadanie
    Na 10000 będę czytać dalej kocham i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie się zapowiada już kocham te opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, że wiedziała że blondyn jest najmłodszy -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo zapowiada się ciekawie xx
    Tylko skąd wiedziała że blondyn to najmłodszy? Aż tak to widać ? Xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW chyba się zakochałam xD

    proponuję ci zmianę wyglądu bloga - byłoby ciekawiej :P

    OdpowiedzUsuń