Translate

piątek, 21 sierpnia 2015

Rozdział 25


Rose POV
Cóż Harry śpi, więc sama mogę się dziś wyspać, no prawie, ponieważ ból towarzyszył mi przez całą noc.
Gdy się obudziłam w pokoju siedział Niall, który oznajmił mi, że idziemy na śniadanie. Ubrałam się w ubrania, które mi podał.
-Jak się czujesz, Rose?-Zapytał, gdy schodziliśmy do jadalni.
-Żebro mnie jeszcze boli, ale tak to jest okej.-Posłałam mu lekki uśmiech, który odwzajemnił.
Przy stole w jadalni siedzieli wszyscy, Harry machnięciem ręki przywołał mnie do siebie, przestraszona podeszłam bliżej, a on poklepał miejsce obok siebie. Już myślałam, że za coś dostanę, ale jednak będę mogła zjeść w spokoju śniadanie.
Nasypałam sobie płatek do miski i zalałam mlekiem. Jedząc je naszło mnie małe pytanie czy mogłabym zrobić śniadanie sama jutro, cóż dawno nie jadłam dobrego śniadania, więc bez jakiegokolwiek namysłu zadałam Styles'owi pytanie.
-Harry mogłabym jutro zrobić jakieś normalne śniadanie dla wszystkich?
-W sumie czemu nie? Zjadłbym coś dobrego.-Reszta chłopaków go poparła.
-Ale jajecznica czy naleśniki? No i może ugotuje obiad, nie żeby coś, ale średnio gotujecie.-Wypowiadając ostatnie zdanie zaczęłam się śmiać. Okej dziwny mam dziś humor.
-Okej może zrobić jajecznicę, a na kolację naleśniki?-Zaproponował Tommo.
-Spoko, ale Harry będziesz musiał zrobić małe, później zrobię Ci listę zakupów.-Powiedziałam na co chłopak się zgodził.
Trochę dziwny poranek, ja nie wiem jak oni ze mną rozmawiali z tymi swoimi wybuchowymi charakterkami.

Około drugiej do "mojego" pokoju przyszedł Harry z jakąś torbą, którą rzucił na łóżko.
-Ubierz się w to i zejdź do ogrodu.-Klepnął mnie w tyłek i wyszedł.
Wysypałam zawartość torby na łóżko i okazało się, że to strój kąpielowy. Super jeszcze wczoraj mnie pobił, a dziś kupuje mi strój. Cóż wolę się szybko ogarnąć i wyjść, ale najpierw musiałam wziąć szybki prysznic. Po 15 minutach ubrana w strój i zawinięta w ręcznik zeszłam na parter i udałam się do ogrodu. Wszyscy oprócz Harry'ego pływali w basenie, a on leżał na leżaku i mnie obserwował.
-Zdejmuj ten ręcznik i kładź się obok.
Wskazał leżak obok siebie, ale na szczęście był jeszcze jeden wolny dalej od chłopaka, który chętnie zajęłam. Ten zaczął się ze mnie śmiać i wskoczył do basenu.
Ja jakoś nie miałam ochoty pływać, wolę się trochę opalić. Przymknęłam oczy i próbowałam trochę odpocząć. To chyba jedyny dzień, w który nie dostałam, ale chociaż do wieczora jeszcze daleko i wszystko się może wydarzyć.
Po jakimś czasie poczułam dotyk na brzuchu i natychmiastowo się odsunęłam, od osoby, która mnie dotknęła, a okazał się nią być Harry.
-To z wczoraj?-Zapytał.
-Tak.
-Pięknie Cię urządziłem.-Uśmiechnął się, cmoknął mnie w usta i ponownie wskoczył do wody.
Znalazł sobie super zajęcie, nie ma to jak oglądać moje siniaki z satysfakcją. Po godzinie opalania, postanowiłam wejść do wody, weszłam do niej powoli, ponieważ była trochę zimna, a później popłynęłam na drugi koniec, gdzie nie było Harry'ego i jego głupich przyjaciół, oprócz Niall'a który do mnie przypłynął i zaczęliśmy rozmawiać o jutrzejszym dniu, chłopak chce mi pomóc gotować, co mnie ucieszyło. Blondyn jest jedyną osobą, która jest tutaj dla mnie cały czas miła i w ogóle.
Harry nas ciągle obserwował, więc czułam się trochę dziwnie.
-Cholernie Ci współczuję, że musiałaś do nas trafić i jeszcze to traktowanie przez chłopaków.
-Dziękuję Niall.-Cmoknęłam go w policzek.-Muszę coś zapytać Harry'ego poczekaj.-Podpłynęłam do loczka.-Kiedy mógłbyś pojechać...-Nie dał mi skończyć, ponieważ złapał mnie za przedramiona i zaczął na mnie krzyczeć.
-Co to było tam z Niall'em?! Przecież mówiłem Ci, że jesteś moja!
-Harry uspokój się, ten buziak był w podziękowaniu, że mnie wspiera.
-Nigdy więcej czegoś takiego nie rób!
-Dobrze, a teraz puść to boli.-Chłopak poluzował swój uścisk i wolałam się od niego trochę odsunąć.
-Coś ode mnie chciałaś.
-Kiedy mógłbyś pojechać po te potrzebne rzeczy na jutr?
-Jakoś wieczorem, tylko zrób listę.
-Dobrze.-Chciałam odpłynąć, ale chłopak mnie złapał w pasie i przyciągnął do siebie.
-Nie bój się nic Ci nie zrobię.
-Co ty chcesz?
-Buziaka.
-Nie, żegnam.
-Rose bo to się źle skończy.-Spojrzał na mnie groźnie.
Cmoknęłam go w policzek i wyrwałam się mu, chciałam znów odpłynąć, ale mnie dogonił i się "przyssał" do moich ust.
-Takiego buziaka chciałem.-Puścił mi oczko i odpłynął.

Wieczorem około ósmej Harry tak jak obiecał pojechał z Tommo do sklepu, więc poszłam się wykąpać i położyć spać. Zbytnio nie mogłam zasnąć, więc zeszłam do kuchni się napić, miałam nadzieję, że nikogo tam nie będzie, ale przy blacie siedział Styles.
-Czemu nie śpisz?-Zapytał.
-Jakoś nie mogę, a ty?
-Też.-Zrobiłam sobie herbatę i chciałam wrócić do pokoju, ale Harry mnie zatrzymał.
-Usiądź jeszcze na chwilę.
-Wiesz trochę mi zimno, ale okej.
-To chodźmy do mojego pokoju.-Zaproponował.
-Dobrze?-Szłam za nim niepewnie, ciekawe co on ode mnie chce.
-Położył się na łóżku i odchylił kołdrę abym położyła się obok. wolałam położyć się dalej od niego i pić w spokoju herbatę.
-Już się nie bój, jak będziesz grzeczna to nic Ci się nie stanie/
-Okej.-Zaczęłam się trochę rozglądać, ponieważ nastała niezręczna cisza, a ja nie wiedziałam za bardzo co powiedzieć.
-Boli Cię?-Zapytał jakby z przymusu.
-Już tak nie udawaj, że Cię to obchodzi.
-Ale właśnie teraz mnie to obchodzi, więc odpowiedz.
-Trochę boli.-Odłożyłam kubek na szafkę nocną i spojrzałam na niego.
-Sorry, ale wczoraj nie panowałem zbytnio nad sobą, gdybyś mi dała to czego chciałem, to byłoby inaczej.
-Taa wiem, ale ja nie jestem Twoją zabawką, którą możesz ruchać jak Ci się będzie podobać.
-Jesteś moja, więc mogę robić co tylko chcę.-Zaczął mnie całować, na początku odwzajemniałam pocałunek, ale po chwili "oprzytomniałam" i odepchnęłam go od siebie.-A teraz masz iść spać.
Chciałam wstać i iść do pokoju, ale mnie przytrzymał i dodał.-Tutaj.
-Z Tobą?
-Tak, spokojnie nic Ci nie zrobię.
-Okej?
Położyłam się i przymknęłam oczy, po chwili poczułam jak Hazza przytula się do mnie i także próbuje zasnąć i po chwili odpłynęłam do Krainy Morfeusza.

***
Hej, więc może Wam się trochę opiszę. ;))
Mam 16 lat piszę blogi od dawna mam dwa, które prowadzę w miarę systematycznie oraz kilka zablokowanych ;)) Mam nadzieję, że sposób w jaki piszę Wam się spodoba. ;)) Miłego! :))
Aagnesh.



66 komentarzy:

  1. super czekam na next !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie wiem czy tak super, powinnaś zwracać uwagę bardziej na to jak tworzysz wypowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale to trochę stres, ponieważ to pierwszy rozdział na tym blogu i troszkę się zestresowałam. ;/

      Usuń
    2. A wy "czytelnicy" powinniście zwracać uwagę na to, że są nowe na tym blogu i proszę o wyrozumiałość z góry Bardzo Dziękuje :)

      Usuń
    3. A wy powinniscie umiec przyjąć krytykę. :)

      Usuń
    4. Przyjęłam na spokojnie :)

      Usuń
  3. Kocham ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten blog❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy next ???????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pod tym postem będzie więcej niż 40 komentarzy :) :)

      Usuń
  6. Super. W next możesz dodać linki do tych twoich ff <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę promować swoich blogów na tym blogu :))

      Usuń
    2. Jak chcecie linki Blogów innych pisarek to napiszcie do niech na priv :* pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Jaka zmiana wyglaądu bloga! Tylko tekst trocję nie widoczny! A tak to supppppppeeeerrrrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem postaram się coś zrobić z tym :)

      Usuń
  8. Tego bloga czytam i czytam i czytam. Mogę tak bez końca

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę niewidać ale i tak super

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prośbę możesz zmienić kolor czcionki bo się trochę źle czyta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś z tym zrobić :)

      Usuń
    2. Teraz powinno byc wszystko dobrze, dałam na ciemne tło napisy :)

      Usuń
  12. Fantastyczny blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Najfajniejszy blog na świecie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow już nie mogę doczekać się next.Rozdział cudowny ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny ❤ mam pytanko sluszalyscie juz o tym ze chlopcy zawieszaja dzialalnosc na przynajmniej rok w marcu 2016 :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tym czytałam i jestem załamana :((

      Usuń
    2. Ale podobno mają prowadzić kariery solowe więc jest dobrze 😊

      Usuń
    3. To już nie będzie to samo jak dla mnie :((

      Usuń
    4. Dla mnie tez :( tylko sie ciesze ze we wrzesniu jade na ich pierwszy i najprawdopodobniej ostatni koncert :(

      Usuń
    5. Chociaz miejmy nadzieje ze tylko robia sobie przerwe ;) a jak nie to im taka akcje na TT zrobimy ze wroca :) tylko przykro mi z tego powodu ze mieli do nas do Polski przyjechac a nie przyjechali.. :( i sorry za bledy ale pisze na telefonie :) :**

      Usuń
    6. Ale mieli już dawno przyjechać :(( Zazdroszczę Ci. ;)

      Usuń
    7. Ale mieli już dawno przyjechać :(( Zazdroszczę Ci. ;)

      Usuń
  16. Wow ! Super ! Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału !! x Jeśli chodzi o 1D i zawieszenie ich kariery to wiem tylko tyle ,że chłopaki robią sobie przerwę . Sam Niall ,Louis i Liam napisali na TT ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super roździał

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny rodział masz talent

    OdpowiedzUsuń
  19. Ubuctwiam❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Next pisałaś że jak będzie więcej niż 40 komentarzy dodasz rozdział

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak wiem zawaliłam, ale kompletnie nie mam czasu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw sie :) niektórzy nie wiedzą ze zaczął się rok szkolny .... Bede czekala ile bedzie trzeba :*

      Usuń
  22. Czy Harry musi być takim skurwysynem. Kochałam go ale teraz mi go obrzydziłyście. Blog oki. Mam nadziej ze Harry nie będzie przez cały blog takim gorzkim hujem

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy Harry musi być takim skurwysynem. Kochałam go ale teraz mi go obrzydziłyście. Blog oki. Mam nadziej ze Harry nie będzie przez cały blog takim gorzkim hujem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież w tym rozdziale w jakiś sposób jest miły :))

      Usuń
  24. Kiedy następny rozdział czekam czekam i nie ma

    OdpowiedzUsuń
  25. Cos sie stalo :(? Czy to po prostu przez brak czasu ? ;)Martwimy sie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się martwimy bo to fantastyczny blog

      Usuń
    2. Przepradzam zawalilam, sama już nie wyrabiam muszę zawiesić bloga... Na czas nieokreślony, szkoła, praktyki, zespół pomijając też to se muszę jakoś.znaleźć czas na życie prywatne, jsk wszystko się unormuje to będzie tak jak dawniej, obiecuję i jeszcze raz przepraszam

      Usuń
    3. Nie martw sie poczekamy :) :**

      Usuń
    4. Rozdział prawdopodobnie jutro albo jeszcze dzisiaj, wszystko zalezy od nowj pisarki :D ❤👌👍✌

      Usuń