Translate

wtorek, 3 lutego 2015

Rozdział 14 "wypuść mnie"

Gdy się obudziłam moje ciało było odkryte ,a gdy ciągnęłam za kołdrę napotkałam na opór . Gdy się odwróciłam zauważyłam ,że koło mnie leży Harry. Gdy spał wyglądał niesamowicie uroczo i bezbronnie . Kilka niesfornych loków opadało mu na oczy . Zasłaniały mi widok pięknej , młodej , nieskazitelnej twarzy chłopaka ,więc wzięłam je delikatnie i odsunęłam je . Gapiłam się na niego dobre kilkanaście minut , gdy w końcu powoli zsunęłam się z łóżka i poszłam do szafy Harry'ego i wzięłam z niej jakąś koszulkę . Ściągnęłam zdzirowatą sukienkę , założyłam bluzke i udałam się do salonu. Na kanapie siedział Zayn i Louis .
-Gdzie jest Harry? - zapytał Zayn wkładając za ucho kosmyk włosów , który spoczywał na moim policzku .
-Śpi - zrobiłam odruchowo krok w tył .
-Idź go ładnie obudź i powiedz,że za 4 godziny mamy samolot.
Zrobiłam jak mi kazał i wróciłam do pokoju . Harry już nie spał . Wstał z łóżka. Był w samych bokserkach. O matko ! To ciało .
-Harry możemy porozmawiać? -zapytałam smutna .
-pewnie . - podszedł do mnie , złapał za rękę i zaprowadził do łóżka dając znak ,że mam usiąść obok .
-Ale obiecaj ,że rozważysz to co ci zaproponuje .
-obiecuje- powiedział , ale czułam ,że jego obietnice są nic nie warte .
- Musze lecieć z wami do San Francisco? Wypuścisz mnie . Nie powiem nikomu ,że to wy mnie porwaliście .. Błagam - zaczęłam płakać
- kochanie .. Zrozum ,że gdybym tak zrobił prawdopodobnie już nigdy bym cię nie zobaczył.
-Ale możemy się spotykać..
- nie . Mnie wypuszczę Cię . Zależy mi na tobie- nic wiecej nie powiedział . Wstał i założył jeansy leżące na ziemi , bluzkę . Spakował do torby wszystkie swoje rzeczy , złapał mnie za nadgarstek i zaciągnął na dół.
-Trzymaj . - podał mi jakieś ciuchy Liam - ciuchy siostry.
wzięłam je i poszłam do łazienki się przebrać.
Chłopacy zapakowali torby do auta . Teraz wiedziałam już ,że To koniec . Już nigdy nie zobaczę rodziny.. Nie zobaczę jak Lucy rośnie. Momentalnie zaczęłam płakać .
Podszedł do mnie Niall . - będzie dobrze.-złożył pocałunek na moich włosach . Usiadłam w aucie .
gdy jechaliśmy ciągle płakałam widząc jak zostawiamy miasto za sobą . Dojechaliśmy na lotnisko .
-Harry ja nie mam paszportu. - szturchnęłam go.
-Juz masz - wręczył mi dokument
Cholera. Myślałam ,że jednak zostaniemy tutaj .
Przeszliśmy przez bramki . Weszliśmy na pokład samolotu.
Moje miejsce znajdowało się przy oknie .
o godzinie 16:35 samolot ruszył.
Płakalam cały czas. Podeszła do nas stewardess.
-Wszystko w porządku, proszę pani?
- Tak . To jej pierwszy lot - powiedział szybko Harry .
Kobieta uśmiechnęła sie i odeszła .
W 2 godzinę lotu usnęłam.






_____________
kochani . JESTEŚCIE NIESAMOWICI . TYLE KOMENTARZY !?
JESTEŚCIE NIEZASTĄPIENI . MAM NADZIEJE ,ŻE TU TEŻ POJAWI SIĘ DUŻO KOMENTARZY .

KOCHAM WAS . KARO ;*

24 komentarze:

  1. Cudoo. Niech Rose będzie z Niallem ... :) I szybciutko dodawaj nexta

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper misiu <3 szybko next :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały Kochana ! Szybko next prosze ! <3 ;*** Jeszcze nigdy chyba nie czytałam takiego wspaniałego opowiadania ! <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie wiem, Niall się w niej zakochał czy Harry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i z kim ona będzie, jprdl xD mam zjebanie umysłowe xd

      Usuń
    2. To opowiadanie o Harrym i Rose :)

      Usuń
  5. Wspaniałę <3 czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały <3 Mam nadzieję ,ze Rose będzie z Niallem <3 Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju piekne czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam żeby Rose była z Niallem :* Niech uciekną razem *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wiedzieć co dalej się stanie
    Szybciutko piszcie następny
    Super *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jak zawsze <3 Jeżeli zaraz się nie dowiem co się stanie w 15 rozdziale to oszaleję :D Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten blog jet cudny i ciekawy :D fajnie mi sie go czyta tylko jest jedno co mi sie nie podoba :/ mianowicie to to ze te rozdzialy nie powinny byc takie krotkie, starajcie/staraj sie robic dluzsze. Mam nadzieje ze moja prozba bedzie spelniona a Rose wroci za niedlugo do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny rozdział serio wciąga ;)

    OdpowiedzUsuń