Translate

sobota, 17 stycznia 2015

Rozdział 10 "moja malutka siostrzyczka"

- Wypuścicie ją ! Błagam - płakałam nieustannie - zróbcie ze mną wszystko co chcecie , ale wypuścicie ją .
Mała Lucy miała zawiązane oczy i mokre od płaczu policzki .
- Spokojnie . Nie chcemy nic jej zrobić. Chcemy tylko udowodnić że żyjesz. - zaśmiał się Harry po czym popchnął ją w moją stronę tak,że się przewróciła .
-Lucy !- podbiegłam do niej podnosząc ją . Harry i Zayn wyszli by Lucy nie widziała ich twarzy.
ściągnęłam z jej oczu szmatę i mocną ją przytuliłam .
- Rose- płakała - bałam się ,że coś ci się stało.
-Wszystko się ułoży - sama nie wierzyłam w to co mówię .
-Powiedz tacie ,że jestem w jakimś ogromnym lesie i za 2 dni chcą wyjechać do LA- szepnęłam na ucho .-Pamiętaj ,że cię kocham. Nie płacz - otarłam jej łzę - Harry ! Teraz ją odwieź  .
- Nie ! - krzyczał Lu - chce z tobą zostać .
założyłam jej przepaskę na oczy i wszedł Harry .
Złapał ją i już chciał wyjść gdy do niego podeszłam złapałam go za ciuchy i wysyczałam przez zęby
-Jak jej coś sie stanie to obiecuję ,że zrobię wszystko by twoje życie było piekłem .
Chłopak tylko się zaśmiał i wyszedł z moją małą siostrzyczką .
Po chwili w pokoju pokazał się Niall .
-Muszę cię odprowadzić . - powiedział smutny blondyn .
Gdy byliśmy już w piwnicy zapytałam : - Mogę cię o coś prosić?
Przytakująco kiwnął głową ,więc kontynuowałam - Pojedź z Harrym i dopilnuj by Lucy nic się nie stało.
- Dobrze .
Gdy usłyszałam to słowo rzuciłam się na chłopaka mocno go przytulając . Szepnęłam tylko "dziękuje" i Niall wyszedł .

Niall był jedyną osobą której mogłam tutaj zaufać .
Byłam zmęczona,więc położyłam się na łóżku i zasnęłam .
Przespałam kilka godzin . Gdy obudziłam się
podeszłam do drzwi pukając aż ktoś przyjdzie.
Po kilku minutach pojawił się u mnie Liam .
-Czego !?
- Chciałabym się wykąpać. -powiedziałam .
- No dobra . - złapał mnie za nadgarstek. Jego uścisk był tak mocny ,że z moich ust wydobył się jęk , a chłopak tylko się zaśmiał .
Zaprowadził mnie do łazienki .Usiadł na stołku i siedział .
- yy. Wyjdziesz? - powiedziałam grzecznie.
-yy nie - zaśmiał się.
-nie będę się kąpać przy tobie.
-to się nie wykąpiesz ,bo ja się nigdzie nie wybieram . -uśmiechnął się - Harry by mnie zabił jakbyś zwiała.
- To chociaż się odwróć .
Gdy to zrobił szybko się rozebrałam i weszłam pod prysznic. Na szczęście zasłona nie była przeźroczysta.
Pozwoliłam wodzie zmyć chociaż na chwilę wszystkie wspomnienia. Woda delikatnie padała na moją twarz. Mogłam tak stać godzinami.
Złapałam za ręcznik, owinęłam się nim i wyszłam spod prysznica. Na miejscu Liama siedział Niall .
- nic jej nie zrobił? - zapytałam szybko .
-Nie. Odwieźliśmy ją pod sam dom .
-Dziękuję. - Przytuliłam chłopaka mocząc mu przy tym koszulkę.
-Przepraszam .- zaczęłam się śmiać pierwszy raz od kilku dni .
- Nic się nie stało . Jeżeli to sprawia ,że się uśmiechasz to możesz to robisz częściej. Pocałowałam go w polik . Odprowadził mnie pod drzwi i zamknął je za mną .
-Chcesz coś do jedzenia? - usłyszałam zza drewnianej powłoki .
-Jasne .

Wytarłam się i ubrałam i po chwili Niall przyszedł przynosząc mi spaghetti i suszarkę do włosów .
Już chciał wyjść ,gdy zapytałam :- Zostaniesz ze mną ? Mam dosyć siedzenia tu sama.
-Pewnie .- uśmiechnął się i usiadł koło mnie .





*********************************************************


Cześć Kochani . :*
przepraszam ,że ten rozdział pojawił się tak późno ,ale miałam mały kryzys i sporo problemów osobistych.
Mam nadzieję,że rozdział was nie rozczarował :/.

Jak czytacie to zostawcie komentarz . Dla was to kilka sekund a dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy .
KOCHAM WAS :) Karo

18 komentarzy:

  1. Cudowne nie mogę się doczekać next <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaje**sty *-* Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce next :**** <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe co będzie dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blogger Award.
    http://incubus-fanfiction.blogspot.com/2015/01/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Next !!! życze weny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbisty rozdział!!! Daj szybko NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezuu ja już chcę następny *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o jak najszybsze dodanie kolejnego rozdziału xdd :DDDD Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju, świetny rozdział! Tak samo jak całe opowiadanie! *-*
    Niall jest tutaj taki pomocny...
    Co nie zmienia faktu, że sam ją porwał.
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału! :D

    ~http://night-changes-our-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy Natępny *.* , Harry jaki Agresator <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNY!! szybko nexta dawaj xx
    A Hazz taki agresywny huh
    Pozdrawiam,
    instant-harry-styles-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Liebster Award , więcej info na blogu :
    http://the-brutal-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuję, że coś będzie między Niallem i Rose

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie krótki ale no super ;)

    OdpowiedzUsuń