Translate

czwartek, 1 stycznia 2015

Rozdział 2

Rose's pov 

Usiadłam na kanapie .
- Kochanie ..- zaczęła - pewnie jak już zauważyłaś ta dzielnica nie należy do najbezpieczniejszych .
- No tak - przytaknęłam .
- Chcę powiedzieć ,że nie będziesz wychodziła , gdy jest ciemno .- powiedziała stanowczo .
- Ale mamo !- oburzyłam się .
- Żadne "ale "- krzyknęła .- nie wychodzisz i koniec.

Postanowiłam nie mówić mamie o jutrzejszej imprezie .
- Jutro z nią pogadam - pomyślałam .

Poszłam do siebie do pokoju , przebrałam się w jakieś dresy , wzięłam laptopa i usiadłam na łóżku .
Pilotem ,który leżał na nocnym stoliku włączyłam muzykę na głośnikach .
Weszłam na wszystkie portale społecznościowe na których miałam konto .
Gdy byłam na Facebook'u dostałam 2 zaproszenie do grona znajomych .

Patrzę : " Josh Smith , Jake Smith "  Uśmiech sam cisnął się na twarz .
Zaproszenia zaakceptowałam i momentalnie dostałam wiadomość od Josh'a  .
" Hej . :)
Pogadamy na skype ? "

Odpisałam ,że chętnie i podałam mu mój user .
Po chwili twarz chłopaka ukazała mi się na ekranie  .

- Cześć - powiedział i uśmiechnął się .



- No witam - odpowiedziałam .

Gadaliśmy przez długi czas .
- O matko ! - powiedziałam - już jest 2 - zaczęłam się śmiać .
- Idziesz jutro do ..- nie dokończył , gdy jego brat wepchnął mu się w kamerę .
- Idziesz jutro do szkoły ? - dokończył Jake .
- Idę - powiedziałam - niestety .
- Bo wiesz ..- zaczął Jake .- Josh chętnie po ciebie przyjdzie i cię oprowadzi po szkole .- zaczął się śmiać , a Josh się zarumienił .

-Odejdź - powiedział Josh do Jake'a przez śmiech .


- Możecie przyjść po mnie razem - zaśmiałam się .
- Nie wiem czy Josh mi pozwoli .
- Nie słuchaj go - powiedział zawstydzony Jake .
- Dobra ja idę spać . - pomachałam im
- Dobranoc . - powiedzieli zgodnie .

Odłożyłam laptopa na biurko , poszłam się wykąpać .
Położyłam się do łóżku i od razu zasnęłam .

O 7 Obudziła mnie Lucy krzycząca mi do ucha .
Poszłam na dół na śniadanie i czekałam na bliźniaków .

O 7:30 usłyszałam dzwonek do drzwi .
- To do mnie - krzyknęłam i poszłam otworzyć .

- Gotowa ? -zapytał Jack .
 - Mhm .- przytaknęłam , wzięłam plecak i wyszłam .

Całą drogę do szkoły rozmawialiśmy .
Okazało się ,że chłopacy chodzą do klasy wyżej .


Dzień w szkole minął mi szybko , gdyż lekcje były skrócone , bo był dzień patrona .

Gdy wróciłam do domu byłam sama .
Poszłam do góry szukając jakiejś sukienki na imprezę .
Wybrałam taką i do tego czarne szpilki .
Poszłam do salonu ,usiadłam na kanapie i włączyłam tv przeszukując programy w celu znalezienia jakiegoś fajnego filmu , ale nic z tego .

O 16 przyszła mama z Lu .
Mama robiła obiad , a Lucy robiła zadanie domowe .

Dostałam sms'a od Emmy ,że będą o 20 .
Spojrzałam na zegarek , który wskazywał 18 .

Odpisałam : " Przyjdź teraz. Szybko ! "

Po kilku minutach usłyszałam dzwonek .

Mama poszła otworzyć .
- Dzień Dobry .- uśmiechnęła się Emm .- Jestem koleżanką Rose ze szkoły . Mogłaby pani ją zawołać ?
- Pewnie .ROSE .- krzyknęła.
Przybiegłam do drzwi ,a mama poszła do kuchni .
- Idziesz z nami na tę imprezę ? - zapytała Emma .
- Nie mogę - powiedziałam , ale głową dawałam znak ,że idę .- Mama nie karze wychodzić mi wieczorem . Przepraszam .
Emma wyglądała na nieźle zmieszaną , ale zrozumiała o co mi chodziło .
- Dobrze . Rozumiem . To do zobaczenia w szkole . - powiedziała i poszła.

Szybko pobiegłam do siebie .
Ubrałam się , umalowałam i zrobiłam loki  .
O 20:05 dostałam sms od Emm ,że są pod blokiem .
Do torebki schowałam klucze , telefon i portfel .
Zakluczyłam drzwi od pokoju , zgasiłam światło i otworzyłam okno .
Pstrykałam palcami tak by Ktoś z nich mnie usłyszał .
Jake podszedł pod okno .
Rzuciłam mu najpierw torebkę , a później buty .
- Ała ! - usłyszałam , gdy drugi but zleciał .
- Przepraszam .- zaśmiałam się cicho .
Wyszłam przez okno stając na dachu garażu .
- Uwaga ! -szepnęłam - Skaczę !
Skoczyłam przed chłopakiem wpadając mu w ramiona .
- Dziękuję . -skłoniłam się , założyłam buty i ruszyliśmy do samochodu .

Dojechaliśmy do jakiegoś domu o 21 .

Wypiłam kilka drinków i zaczęłam szaleć .
Muszę przyznać ,że nie umiem tańczyć , ale po alkoholu zmieniam się w królową parkietu .
Nogi zaczęły mnie boleć , więc  ściągnęłam buty i tańczyłam dalej .

O godzinie 2 wsiedliśmy w auto i wróciliśmy do domu .

Niall's pov

- jesteś gotowy ? - zapytał mnie Harry .
- Chyba tak .- oznajmiłem .
- To jedziemy .- powiedział Zayn łapiąc za kluczyki .
Wsiedliśmy do auta i pojechaliśmy .
Zatrzymaliśmy się pod dużym ,białym domem w okolicy , którą już znałem .
- To do roboty - wypchnął mnie z auta Louis .

Rose's pov

Złapałam za kluczyki , ale nie mogłam trafić w dziurkę w drzwiach .
W końcu się udało .
Weszłam do domu , rzuciłam buty w kąt , gdy odwróciłam się by zamknąć drzwi przede mną stał chłopak , blondyn .
Zanim zdążyłam coś powiedzieć przyłożył mi mały biały wacik do ust ograniczając mi ruchy .
Ostatnie co usłyszałam to jak nieznajomy szeptał mi do ucha : - Przepraszam .. musiałem


Mam nadzieję ,że was nie zawiodłam :)
Trochę zajęło mi pisanie tego , ale mam nadzieje ,że warto :D
 
                             CZYTASZ=KOMENTUJESZ

31 komentarzy:

  1. Świetne !!!!
    Czekam z niecierpliwościa na nexta ,3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oł nie dobry Niall :) Mega genialny rozdział, czekam na następny xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział :D Czekam na kolejny obyś szybko go dodała :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę odbijać w bawełnę. Jest duuuzo błędów, nie tylko interpunkcyjnych. Brak przecinkow w niektórych miejscach. Nie może być przed kropka! Dialogi źle pisane i nie masz wyczucia "slow". Np. Zamiast "złapałam za kluczyki , ale nie mogłam trafić w dziurkę w drzwiach" mogłoby być "zlapalam za klucze, ale nie potrafiła otworzyć zamka w drzwiach. Po dość długich męczarniach, udało się". Nie masz trez "rozszerzonego słownictwa", co jest bardzo potrzebne. Powinnas tez pisać odczucia, emocje bohaterów, bo czytelnik tez to będzie "odczuwał". Pomysł masz i tego się trzymaj, ale popracuj nad błędami :). Na razie będę śledzić twoja twórczość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie hejt i nie odbierając go tak, tylko rada :D

      Usuń
  5. Awwwww *-* super ♥ czekam na następne *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. *---*
    Czekam na następne <3 Masz talent dziewczyno <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super *u*
    kiedy następny ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego, że są nas dwie postaram się jutro dodać :)

      Usuń
  8. Czekam na next ;* ola

    OdpowiedzUsuń
  9. O Matko!! 😮 Dawaj szubko następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na next *-* ! Świetny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero zaczęłam czytać ale już się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowy rozdział NOW <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super naprawdę czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohoho nieźle ;3. Jestem ciekawa doczego ona im potrzebna.

    Czekam na nexta :).

    Kocham i pozdrawiam ❤.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz talent !!! jesteś mega :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. Zostałaś nominowana o Liebster Award.
    Więcej informacji:foreverniallhoranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG *-* co Niall z nią zrobi ? Hehe pisz szybko ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozkręca się :* pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Emm to jest 2 bliźniaków...Josh i Jake czy Josh i Jack?

    OdpowiedzUsuń