Translate

niedziela, 11 stycznia 2015

Rozdział 8 "jak dziwka"

Gdy byłam juz w pokoju zaczęłam szukać po szafkach rzeczy , które pomogłyby mi się stąd wydostać. Za oknem były kraty . W szafce nocnej znalazłam zeszyt i jakiś długopis . Natychmiast wyrwałam jedną z kartek i napisałam na niej .
" URATUJ MI ŻYCIE I ZADZWOŃ NA POLICJĘ"
otworzyłam okno i czekałam na jakiegoś przechodnia.
Stałam dobre pół godziny, aż w końcu ujrzałam jakąś staruszkę, która wyszła na spacer z psem . Poczułam ulgę .
Zapukałam w okno , a gdy starsza pani spojrzała w moją stronę rzuciłam jej kartkę .
Zanim ją rozłożyła i przeczytała minęła chwila , ale to ona była moim jedynym ratunkiem . Wyciągnęła telefon z torebki i dzwoniła . Po chwili z domu wyszedł Zayn .
-Cholera- pomyślałam.
Podszedł bliżej staruszki i zobaczył napis na kartce .
Spojrzał w moją stronę , a z jego ust wyczytałam słowa " nie żyjesz ". Wbiegł spowrotem do domu , a ja pod klamkę przesunęłam krzesło . Byłam przerażona ,ale miałam nadzieje ,że dam rade ich zatrzymać do przyjazdu policji.

*Harry's pov*

Do mojego biura wbiegł zdyszany Malik .
- Ta mała suka zadzwoniła na policję .
-Kurwa!- powiedziałem do siebie.- Zbierz wszystkich do auta ide po nią .
Ruszyłem biegiem na górę do pokoju w którym siedziała .
-otwieraj - wykrzyczałem , ale odpowiedziała mi cisza .
Chciałem wyważyć drzwi , ale ta mała spryciula podłożyła coś pod nie . Z pokoju przyniosłem łom i uderzyłem w drzwi robiąc w nich dziurę .
Odkluczyłem drzwi i gdy dostałem się do środka przeszukałem cały pokój. Otworzyłem szafę i ujrzałem Rose płaczącą i bezbronną . Uśmiechnąłem się, kopnąłem ją w żebra i wyciągnąłem ją za włosy .

*Rose pov*
Nie wiem co bardziej bolało . Moje żebra czy myśl ,że mogą uciec policji .
Wytargał mnie na zewnątrz wpychając do auta .

-Jedź- rozkazał Zayn'owi .
Usłyszałam syreny . Było tak blisko . Zaczęłam płakać
-Jesteś sprytniejsza niż przypuszczałem - powiedział Harry .
-Gdzie jedziemy ? - zapytał Malik nie wiedząc ,gdzie ma jechać .
- Do mnie . - powiedział szybko Louis.
Całą drogę trzęsłam się na myśl co mnie spotka jako karę.
Dojechaliśmy do domu w środku lasu .
-Jutro jeszcze nie wyjedziemy . Zostaniemy tu na 2-3 dni .
-Zaprowadź ją do piwnicy . Zaraz do niej przyjdę.-na te słowa zaczęłam się wyrywać, ale na marne . Louis był za silny .
Zaprowadził mnie do piwnicy i zamknął za żelaznymi drzwiami. Czy to sie kiedyś skończy? Czy całe życie będę workiem treningowym Harry'ego!?
Drzwi się uchyliły a ja ujrzałam Harry'ego.
Zadrżałam i uroniłam kilka pojedyńczych łez.
- No maleńka .-rzucił mi kartonik- przebierz się w to .
gdy otworzyłam paczkę moim oczom ukazała się bielizna , choć ciężko nazwać to bielizną . Bardziej wyglądało na piżamę taniej ruskiej dziwki .
-Nie założę tego - powiedziałam oglądając 'bieliznę'
- To ci pomogę . - rzucił się w moją stronę z nożem. Rozdarł moją (swoją) bluzkę na pół .
Założyłam strój i stanęłam niepewnie przed tym draniem.
-Co teraz ?
- tańcz. - zaśmiał się .
W jego oczach widziałam porządanie i podniecenie .
obrzydzało mnie to.
Stanęłam tyłem do niego by nie musieć na niego patrzeć i poruszałam delikatnie biodrami .
Po chwili poczułam na nich obślizgłe ręce chłopaka.
-Postaraj się bardziej . -szepnął mi do ucha i przygryzł płatek mojego ucha .
Gwałtownie odwróciłam się do niego i mocno go odepchnęłam .
-Do takich spraw zamów sobie dziwkę , bo ja tańczyć nie będę .
-dobra- powiedział zaskakująco spokojnie- zostawię cię już w spokoju, ale - wiedziałam. ZAWSZE JEST JAKIEŚ ALE - ale nadal należysz do mnie. -skrępował moje ręce i zostawił bolesny ślad na mojej szyji.
Gdy wyszedł przyszedł do mnie Niall z jakąś koszulką , spodenkami i kocem .
Poczułam silną chęć przytulenia go ,wiec obięłam chłopaka szczepcząc -dziękuję,że to robisz .
- Dobranoc księżniczko.-pocałował mnie w czoło i wyszedł.
W głowie ciągle słyszałam jego czułe "dobranoc księżniczko"









************

Cześć kochani .
chciałabym was bardzo przeprosić,że rozdzia jest dopiero teraz , ale miałam bardzo dużo rzeczy na głowie.

KOCHAM WAS KARO :**

11 komentarzy:

  1. Cudowne mam nadzieje że za niedługo będzie next <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku <3 Zajebisty <3 Czekam na następny, ale mam nadzieje, że szybciej będzie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty <3 czekam na następny <4

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :*

    Zapraszam też do mnie: promisesharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś nominowana do Lebster Aword szczegóły http://onedierctionfanficton.blogspot.com/2015/01/liebster-aword.html

    OdpowiedzUsuń